کلینیک کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریز ، مشاوره کاشت مو در تبریز از جمله خدمات کلینیک حکیمان به عنوان مرکز کاشت مو در تبریز میباشد.

کلینیک کاشت مو در تبریز

کاشت مو در تبریز ، مشاوره کاشت مو در تبریز از جمله خدمات کلینیک حکیمان به عنوان مرکز کاشت مو در تبریز میباشد.

آدرس کاشت مو در تبریز

آدرس کاشت مو در تبریز که در کوی ولی عصر واقع شده است در کلینیک تخصصی کاشت مو و لیزر حکیمان انجام می گیرد.

آدرس کاشت مو در تبریز که در ادامه مطلب ذکر خواهد گردید علاوه بر مشاوره و پیوند و کاشت مو از اهم خدماتی که در کلینیک حکیمان تبریز به مراجعان ارایه می شود می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

کاشت موی طبیعی و قابل رشد، مراقبت های پوست و مو و جلوگیری از ریزش مو، مزوتراپی و پی آر پی، برداشتن انواع خال، زگیل، لک و کک و مک، جوانسازی صورت و لیفتینگ پوست با دستگاه RF (رادیو فرکانسی) و دستگاه دابلوتراپی(HIFU)، پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی، تزریق ژل و بوتاکس، میکرونیدلینگ با درمارولر، پانچ، پاکسازی و میکرودرم صورت، درمان جای جوش و جای بخیه، رفع دائمی موهای زائد و ناخواسته با لیزر.

آدرس کاشت مو در تبریز به نشانی زیر می باشد:

تبریز، کوی ولی عصر، خیابان پروین اعتصامی، نرسیده به قنادی پاک، جنب ساختمان پزشکان، پلاک 50، طبقه اول، کلینیک حکیمان

شماره تلفن های تماس کاشت مو در تبریز: 33321979-33329304-041

با با مراجعه به آدرس کاشت مو تبریز فوق الذکر می توانید از خدمات مشاوره ای رایگان متخصصان درمانگاه حکیمان بهره مند  شوید.


کاشت مو تبریز ولی عصر

کاشت مو تبریز ولی عصر در کلینیک حکیمان به ارایه خدمات پوست و مو و زیبایی به داوطلبان صورت می گیرد. درصد موفقیت حاصل شده در زمینه کاشت مو انجام یافته در کاشت مو تبریز ولی عصر (درمانگاه حکیمان) بیشتر از 955% است.

به عقیده متخصصان کاشت مو تبریز ولی عصر ضریب موفقیت کاشت مو در افراد مختلف به عوامل گوناگونی بستگی دارد از  جمله این عوامل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  1. جنس مو و نوع گرافت های بیمار
  2. مناسب بودن و وسعت ناحیه بانک مو
  3. کوچک و محدود بودن ناحیه طاسی
  4. مصرف یا عدم مصرف دخانیات توسط فرد
  5. وجود یا عدم موجود بیماری هایی از قبیل دیابت کنترل نشده، سابقه موی چرب و جوش در سر

کاشت مو تبریز ولیعصر در کلینیک کاشت موی حکیمان بصورت 100% تضمینی می باشد. در صورت رعایت کلیه دستورات پزشکی و مراقبت های بعد از کاشت مو و عدم وجود سابقه دیابت کنترل نشده و عدم مصرف سیگار و دخانیات، تقریبا 955% گرافت های کاشته شده رشد خواهند کرد. احتمال ریزش  موهای فرد که بصورت کرکی در آمده است وجود دارد که ربطی به کاشت مو نداشته و فقط به ژنتیک فرد و تیپ ریزش ارثی مو مرتبط می باشد.

کلیه مراجعین کاشت مو تبریز ولیعصر در کلینیک حکیمان از ویزیت رایگان پزشکان این مجموعه برخوردار می باشند.

همچنین در کاشت مو تبریز ولیعصر در صورت نیاز به انجام خدمات پی آر پی یا مزوتراپی برای داوطلبین کاشت مو از 50% تخفیفو در صورت نیاز به خدمات لیزری برای خود فرد یا اعضای خانواده شان نیز از 50% تخفیف برخوردار خواهند شد.

در اغلب موارد کاشت مو در مرحله دوم برای برخی افراد بعد از یک یا چند سال پس از کاشت مرحله اول لازم می باشد که در صورت مراجعه مجدد بیمار و افزایش قیمت کاشت مو از این بیماران همان قیمت قبلی دریافت خواهد شد.

کاشت مو تبریز ولیعصر تخفیف های ویژه کاشت مو به شرح زیر را برای مشتریان منظور می نماید:

  • 20 درصد تخفیف در صورت مراجعه در گروه های سه نفره
  • 10 درصد تخفیف بریا مراجعین از طریق سایت

کلینیک تخصصی حکیمان در تبریز، کوی ولی عصر، خیابان پروین اعتصامی، نرسیده به قنادی پاک، جنب ساختمان پزشکان، پلاک 50، طبقه اول واقع شده است.

 

دکتر کاشت مو در تبریز

دکتر کاشت مو در تبریز که در مجموعه کلینیک حکیمان به ارایه خدمات می پردازند خانم دکتر مهین اتابکی و دکتر سولماز معیری بوده که از جمله متبحران امر کاشت مو در تبریز و جراحی زیبای محسوب می گردند.

دکتر مهین اتابکی متخصص پوست و مو، زیبایی و کاشت مو که مدیریت درمانگاه حکیمان را نیز بر عهده دارند عضو انجمن متخصصین پوست اروپا و مسئول فنی کاشت موی حکیمان در تبریز می باشند. این دکتر کاشت مو در تبریز از اولین پزشکانی است که در زمینه کاشت مو در تبریز از چندین سال قبل شروع به فعالیت نموده اند. همچنین سابقه مدیریت در درمانگاه ها و کلینیک های متعدد تخصصی کاشت مو در تبریز در رزومه وی ثبت شده است.

دکتر دیگر در زمینه کاشت مو در تبریز، دکتر سولماز معیری پزشک پوست و مو می باشند و سابقه 10 سال فعالیت مستمر در  زمینه  پوست، مو و زیبایی و لیزر را دارند. وی عضو انجمن جامعه جراحان عمومی و عضو انجمن پزشکان عمومی ایران می باشند.

از جمله امتیازات این کلینیک  کاشت مو در تبریز اینست که حدود 400 نفر را تحت پیوند کاشت مو قرار داده اند و این تعداد تنها فقط مربوط به بازه زمانی افتتاح کلینیک کاشت موی حکیمان تبریز تاکنون بوده و قبل از آغاز به کار ،حدود 15000 نمونه موفقکاشت مو در تبریز توسط خانم دکتر مهین اتابکی انجام گرفته شده است.

درصد موفقیت حاصل شده در زمینه کاشت مو توسط دکتر کاشت مو در تبریز که در درمانگاه کاشت مو حکیمان تبریز انجام یافته، بالای 955% گزارش شده است.

بهترین دکتر کاشت مو در تبریز

استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا در زمینه  لیزر و جوانسازی پوست و بهره گیری از مجرب ترین دکترهای کاشت مو در تبریز و پرسنل مجرب از مزایای کلینیک حکیمان بوده و در مقایسه با مراکز کاشت مو و لیرز سایر کشورها اهتمام دکترهای کاشت مو در کلینیک حکیمان تبریز اینست که همگام با فناوری های روز دنیا و یافته های نوین دنیای زیبایی و پوست و مو خدمات مطلوب و در سطح عالی را به مراجعان ارایه نمایند.

با اطمینان خاطر می توانید بهترین پیوند و ترمیم مو را از دکتر کاشت مو در تبریز که در فوق اشاره گردید در معتبرترین  کلینیک کاشت موی سر در تبریز بخواهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های: 33321979 – 33329304-041 و یا از طریق ایمیل dr.moayyeri@gmail.com با دکتر کاشت مو در تبریز در ارتباط باشید.


کاشت مو تبریز قیمت

کاشت مو در تبریز قیمت بسیار مناسب و متناسبی با بودجه شما دارد. کاشت مو تبریز قیمت را بر مبنای میزان گرافت تعیین می کند. در اصطلاح پزشکی هر گرافت مجموعه ای از تار مو (1 یا 55 تار) را شامل می گردد که طی هر بار از پشت سر بیمار برداشته می شود. به طور میانگین بسته به سطح طاسی، کاشت مو تبریز قیمت اش از 3 تا 66 میلیون تومان می تواند  متغییر باشد.

برای تعیین قیمت سایر خدمات زیبایی در تبریز، ارایه مشاوره حضوری برای کلیه خدمات درمانگاه تخصصی حکیمان بطور رایگان  انجام می گیرد.

کلینیک تخصصی حکیمان در نظر دارد بهترین کیفیت خدمات را برای کاشت مو در تبریز با قیمت مناسب به مراجعان ارائه  نماید.

در مقایسه نسبت به سایر کلینیک ها و درمانگاه هایی که خدمات زیبایی ارایه می دهند هزینه کاشت مو در تبریز قیمت اش در کلینیک حکیمان بسیار مناسب تر بوده و کلیه مراجعین کاشت مو در تبریز و در کلینیک حکیمان از ویزیت رایگان متخصصان این  مجموعه برخوردار می گردند.

در ضمن در صورت نیاز به انجام خدمات مزوتراپی یا پی آر پی برای داوطلبان کاشت مو تبریز قیمت از پنجاه درصد تخفیف و در  صورت نیاز به خدمات لیزری برای خود فرد یا اعضای خانواده شان نیز از پنجاه درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

در اغلب موارد کاشت مو در مرحله دوم برای برخی افراد بعد از یک یا چند سال پس از کاشت مرحله اول لازم می باشد که در صورت مراجعه مجدد بیمار و افزایش تعرفه کاشت مو تبریز قیمت دریافتی از این بیماران همان هزینه و قیمت قبلی خواهد بود.

تخفیف های ویژه کاشت مو تبریز قیمت که در کلینیک حکیمان ارایه می گردد عبارتند از :

  1. در صورت مراجعه در گروه های سه نفره از 20 % تخفیف
  2. مراجعین از طریق سایت 10% تخفیف
  3. مراجعین  10% تخفیف
  4. ترانسفر و اسکان رایگان برای مراجعین خارج از کشور و شهرستانی ها

 

 

کاشت موی حکیمان در تبریز

کاشت موی حکیمان در تبریز زیر نظر متخصصان مجربی همچون خانم ها: دکتر مهین اتابکی و دکتر سولماز معیری و پرسنل کاملا حرفه ای فعالیت تخصصی خود در زمینه های کاشت مو، لیزر، خدمات زیبایی، خدمات لاغری با استفاده از متدهای جدید و با دستگاه های پیشرفته را در دی ماه 1394 در شهر تبریز آغاز نمود.

کاشت موی حکیمان در تبریز خدمات خود را برای طیف های مختلف جامعه آقایان و خام ها ارایه می دهد.

از جمله خدمات دیگر قابل ارایه در مرکز کاشت موی حکیمان در تبریز می توان موارد ذیل را بر شمرد :

  1. 1 – کاشت موی طبیعی و قابل رشد
  2. 2 –  لیزر موهای زائد با دستگاه دایوو والکس
  3. 3 – برداشتن انواع خال، زگیل، لک و کک و مک
  4. 4 – مزوتراپی و پی آر پی
  5. 5- جوانسازی صورت و لیفتینگ پوست با دستگاه RF (رادیو فرکانسی) و دستگاه دابلوتراپی(HIFU)
  6. 6 – تزریق ژل و بوتاکس
  7. 7 – آرا فراگال
  8. 8 – پاکسازی و میکرودرم صورت
  9. 9- درمان جای جوش و جای بخیه با انواع روش های ساب سیژن، میکرونیدلینگ با درمارولر، پانچ، لیزرCO2  فرانکشنال
  10. 10 – پاک کردن انواع تاتو و خالکوبی

کاشت موی حکیمان تبریز در نظر دارد بزودی با همکاری یکی از شرکت های کارگزاری بیمه ضمانت نامه کتبی جهت اطمینان خاطر بیماران برای عمل کاشت مو ارائه نماید.

از برنامه های آتی مرکز کاشت موی حکیمان تبریز عقد قرارداد همکاری با بانک ها، موسسات و کارخانجات جهت ارایه تخفیف ویژه و ایجاد تسهیلات کاشت مو با اقساط بلند مدت برای اعضاء و کارمندان می باشد.